אימוני ספורט המתאימים למבוגרים וילדים

running_text

להזמנות חייגו:
072-33-80-333 א'-ה' 9:00-17:00
להזמנות ופרטים נוספים:
072-33-80-333

running_text

אימוני ספורט המתאימים למבוגרים וילדים

אימוני ספורט המתאימים למבוגרים וילדים

בשנים האחרונות, התנהלו לא מעט דיונים על אורח החיים הבריא, שהפך לכל כך מבוקש בקרב רבים – ילדים ומבוגרים כאחד. ואכן, לאחרונה ניכר כי חוגי ספורט שונים וייחודיים נפתחו לקהל הרחב, והורים רבים בוחרים לרכוש לילדיהם אביזרי ספורט שונים, ולו בתקווה שיבצעו כמה שיותר פעילות גופנית. לצד מגוון החוגים הקיימים ופעילויות הספורט השונות, יש לא מעט אימונים המתאימים הן למבוגרים והן לילדים, ובשל כך, ניתן לבצע אותם יחדיו וליהנות מזמן איכות משותף להורה ולילד. נשמע מסקרן? ובכן, ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות

25/11/2019

בשנים האחרונות, התנהלו לא מעט דיונים על אורח החיים הבריא, שהפך לכל כך מבוקש בקרב רבים – ילדים ומבוגרים כאחד. ואכן, לאחרונה ניכר כי חוגי ספורט שונים וייחודיים נפתחו לקהל הרחב, והורים רבים בוחרים לרכוש לילדיהם אביזרי ספורט שונים, ולו בתקווה שיבצעו כמה שיותר פעילות גופנית. לצד מגוון החוגים הקיימים ופעילויות הספורט השונות, יש לא מעט אימונים המתאימים הן למבוגרים והן לילדים, ובשל כך, ניתן לבצע אותם יחדיו וליהנות מזמן איכות משותף להורה ולילד. נשמע מסקרן? ובכן, ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות:

כדורסל

משחקי כדור ידועים בהיותם משחקים נהדרים לשיפור דינמיקה קבוצתית ועבודת צוות ולהעלאת הביטחון העצמי. כמו כן, בשל העובדה שיש להתרכז במהלך המשחק, לקלוט את המהלכים ולהגיב בהתאם, הרי שהמשחק מסייע לשחקנים לשפר את החשיבה ואת מהירות התגובה. אם לא די בכך, הרי שהמשחק תורם לא מעט ליכולות מוטוריות ולחיזוק הגוף והשרירים. על מנת לשחק בכדורסל יש צורך בלפחות שני שחקנים, כדור ייעודי וסל. את האימון ניתן לבצע בשלל דרכים, כשאפשר לאתר מגרש כדורסל שכונתי ואפילו לרכוש מתקני סל לחצר, ולשחק יחדיו בחצר הביתית.

אימוני אירובי

לאימוני האירובי יש יתרונות רבים ומגוונים. מעבר להיותם יעילים עבור שיפור סיבולת לב-ריאה, הם תורמים באופן ניכר לשריפת קלוריות ולחיזוק הגוף. יש לא מעט סוגים של אימונים אירוביים שניתן לבצע יחד עם הילדים, למשל אימונים שמבוססים על קפיצה. כיצד תעשו זאת? תוכלו לרכוש טרמפולינה ביתית ולהתאמן באמצעותה, ואף ניתן לרכוש חבלי קפיצה מקצועיים ולהתאמן בפארקים שכונתיים הממוקמים באזור מגוריכם. פה נעצור לציין שקפיצה על טרמפולינה תורמת לשיפור היציבה, מאפשרת הפעלת רפלקסים ומועילה לשמירה על גמישות הגוף. אימון נוסף ונהדר לא פחות טמון בהליכה וריצה. תוכלו לצאת להליכה המשלבת בתוכה כמה מקטעי ריצה (בהתאם ליכולת כמובן), כשמדובר על אימון שאינו מצריך מכם עזרי ספורט ייעודיים מלבד נעלי ספורט איכותיות, ולו בשל העובדה שניתן לבצע את האימון ברחוב, בפארק או במגרש.

שחייה

חובבי השחייה וודאי יודעים כמה מעלות טמונות באימוני השחייה השונים, ועל כן מדובר באימון מומלץ במיוחד. השחייה מאפשרת למתאמנים לחזק את השרירים ולהגמיש את הגוף, וזאת הודות לכך שהאימון מאפשר לשחיינים להפעיל כמה וכמה שרירים בו זמנית. אם לא די בכך, השחייה מאפשרת לשפר את תנועות המפרקים, ותורמת לשיפור היציבה. לפיכך היא נהדרת עבור מי שסובל מכאבים שונים (בייעוץ עם רופא כמובן). לטובת אימוני השחייה, מוטב יהיה לרכוש מנוי לאחת הבריכות הממוקמות בעירכם, כך תוכלו להגיע יחד עם הילדים בשעות שאינן עמוסות, ולבצע אימונים יעילים, תחרותיים ומהנים.

לצד האימונים שצוינו מעלה, טוב לדעת שיש עוד מגוון רחב של אימונים שעשויים להתאים הן למבוגרים והן לילדים. על מנת למצוא את ענף הספורט האידיאלי ביותר בעבורכם, יש לנסות, לחוות ולהתנסות – רק כך תוכלו לדעת מהו הענף המתאים לכם ביותר. בהצלחה!

clnews