האימונים ששורפים הכי הרבה קלוריות

משלוח חינם בקנייה מעל 249* | החלפות והחזרות בכל סניפי הרשת

*לא כולל הובלה והרכבה

running_text

להזמנות חייגו:
072-33-80-333 א'-ה' 9:00-17:00
להזמנות ופרטים נוספים:
072-33-80-333

running_text

האימונים ששורפים הכי הרבה קלוריות

האימונים ששורפים הכי הרבה קלוריות

הקיץ כבר כאן ורבים מאתנו עסוקים באיך נראה בחוף הים, או אם המכנסיים הקצרים יחמיאו לנו, ועל כן אם בחורף הרשנו לעצמנו לשבת על הספה ולראות טלוויזיה, הרי שללא ספק הגיע הזמן לקום ולהשקיע. אז איך שורפים קלוריות ומורידים במשקל והאם בחרתם בסוג הספורט הנכון? ובכן אם גם אתם מתעסקים בשאלה מהם האימונים ששורפים קלוריות, תשמחו לדעת שבזמן שאתם קפצתם, רצתם והזעתם, אנחנו ישבנו וריכזנו עבורכם את סוגי האימונים המומלצים לשריפת שומנים.

 

16/07/2020

 

הקיץ כבר כאן ורבים מאתנו עסוקים באיך נראה בחוף הים, או אם המכנסיים הקצרים יחמיאו לנו, ועל כן אם בחורף הרשנו לעצמנו לשבת על הספה ולראות טלוויזיה, הרי שללא ספק הגיע הזמן לקום ולהשקיע. אז איך שורפים קלוריות ומורידים במשקל והאם בחרתם בסוג הספורט הנכון? ובכן אם גם אתם מתעסקים בשאלה מהם האימונים ששורפים קלוריות, תשמחו לדעת שבזמן שאתם קפצתם, רצתם והזעתם, אנחנו ישבנו וריכזנו עבורכם את סוגי האימונים המומלצים לשריפת שומנים.

סקרנים? ראשית נחזור ונאמר שרק אימון ספורטיבי אינו מספיק, אלא שכדי להוריד מידה במכנסיים גם צריך לאכול נכון וכל הזמן לשאוף לשפר לא רק את הכושר, אלא גם סיבולת לב ריאה. מכאן שאין קיצורי דרך, אך בהחלט ישנה דרך שראוי להכיר.

דגשים חשובים לפני האימון

נכון שלפני כל אימון גופני מתחילים בחימום? אז כך גם פה! רגע לפני שנציג מהם האימונים ששורפים הרבה קלוריות נעצור לחדד מספר דגשים שחשוב להכיר, גם אם אתם כבר מתאמנים מנוסים:

ראשית תמיד חשוב להקשיב לגוף, כך שגם אם האימון אמור להיות ארוך או קשה, אך מרגישים שחייבים לקחת הפסקה, בהחלט מורידים קצב - אתם לא רוצים להתמוטט. מה עוד? הקפידו על שתיית מים גם במהלך האימון (קחו אתכם בקבוק מים או אם מעדיפים תיקי מים), תדאגו שנוח לכם (תבחרו נעלי ספורט איכותיות שתומכות כף הרגל), תעקבו אחר קצב ההתקדמות בצורה מודעת (מומלץ לרכוש שעון דופק), וחשוב לא פחות לוודא שהאימון עובר בכיף (התאמנו בקבוצה או לחלופין עם אוזניות ספורט).

עוברים לתכל'ס - אימונים מומלצים

ריצה - בריצה שורפים בין 550 ל 900 קלוריות בשעה..פה ניתן לשחק עם ספרינטיים קצרים, עם קצב ריצה אחיד, עם העלאה מדודה של קצב וכדומה - כל אלו יסייעו לשרוף לא מעט קלוריות במהלך האימון. נוסף לכך, השקיעו בביגוד מקצועי, כשכמובן חשוב להתאים נעלי ריצה שמתחשבות בנתוני כף הרגל ובתנועה. 

 

טיפוס מדרגות - בטיפוס מדרגותשורפים בין 650 ל950 קלוריות בשעה. גם טיפוס מדרגות מהווה אימון מומלץ לשריפת שומנים, משום שהוא נחשב לאימון אירובי. אין לכם מדרגות בבית ואלו של הבניין פחות מזמינות? יכולים להעמיד סטפר בסלון, לשים סדרה שאוהבים, לכוון את המזגן ולהתחיל להזיע.

 

אימון כוח - באימוני כוח שורפים לא מעט קלוריות, כשזה תלוי כמובן בסוג האימון ובדרגת הקושי. ככל שתשקיעו בעצימות גבוהה בכל סט ותתמקדו בתרגילים שמפעילים כמה שיותר שרירים – כך תשרפו יותר קלוריות.

 

קפיצה בחבל - כל עוד מגיעים ל120 קפיצות בדקה שורפים בין 650 ל850 קלוריות בשעה. רוצים לשלב עבודה על הזרועות? תבחרו בחבל קפיצה בעל ידיות יחסית כבדות.

 

אופני כושר - באימון על אופני כושר שורפים בין 500 ל700 קלוריות בשעה. הקפידו לשלב בין פידול אינטנסיבי למנוחה ותוך כדי תאתגרו את עצמכם עם טווח ההתנגדות.

 

קיקבוקס -בשעה של קיקבוקס שורפים בין 550 ל 850 קלוריות בשעה. הקפידו על בגדים נוחים ועל מנוחה של חצי דקה לאחר דקה וחצי של פעילות.

 

רכיבה על אופניים - בשעת רכיבה שורפים בין 550 ל850 קלוריות בשעה. אל תוותרו על ציוד מגן, אולי בקיץ זה מוביל להזעת יתר, אך הציוד שומר עליכם בריאים ושלמים.

 

מכשירי חתירה - אימון במכשירי חתירה מוביל לשרוף בין 450 ל700 קלוריות בשעה. רוצים להפיק מכך יותר? בזמן המנוחה תשלבו פלאנקים, שכיבות סמיכה וסקוואטים.

 

אימוני HIIT שכוללים קטלבל (משקולת) - בשעה של אימוני HIIT שורפים בין 550 ל850 קלוריות בשעה. אימון זה יכול לגרום לגוף לשרוף קלוריות גם כיממה לאחר האימון, כאשר את התוצאות הטובות ביותר משיגים אם לא נחים בין התרגילים.

היכון הכן צא!

עתה כשאתם יודעים מהם האימונים ששורפים היטב קלוריות, רק נותר לבחור לאיזה אימון יותר מתחברים והאם יש ציוד ייעודי שיכול להפוך את האימון ליותר נעים, יעיל ונוח. אז פשוט תציבו לעצמכם מטרה, תתחילו להבין כיצד משלבים תזונה נכונה ותתחייבו לתהליך בריא שבהחלט מוביל לתוצאות נהדרות – בהצלחה!

clnews