שאלות ותשובות

*משלוח מהיר חינם לכל חלקי הארץ בקניה מעל ₪249 למוצרים המשתתפים בהטבה זו | החלפות והחזרות חינם לפרטים

מבצע מטורף: הובלה והרכבה ב 99₪ על מגוון עצום של מוצרים

*משלוח מהיר חינם לכל חלקי הארץ בקניה מעל ₪249 למוצרים המשתתפים בהטבה זו | החלפות והחזרות חינם לפרטים

מבצע מטורף: הובלה והרכבה ב 99₪ על מגוון עצום של מוצרים

running_text

להזמנות חייגו:
072-33-80-333 א'-ה' 9:00-17:00
להזמנות ופרטים נוספים:
072-33-80-333

running_text

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

 

איך ניתן להזמין מוצר דרך האתר?

באתר תוכלו למצוא את הפריט המבוקש דרך חלון החיפוש או דרך עמודי הקטגוריות. בעמוד אליו תיכנסו, לחצו על הפריט הרצוי ובחרו את המידה המבוקשת. לאחר מכן, לחצו על ההוספה לסל, כך הפריט הרצוי יתווסף לסל הקניות שלכם. על מנת שתוכלו לראות את כלל המוצרים שהוספתם לסל הקניות, לחצו על עגלת הקניות הנמצאת בחלקו השמאלי העליון של העמוד ובכדי לבצע את הרכישה לחצו על הכפתור "עבור לקופה" הנמצא בצד השמאלי.

 

האם יש צורך בהרשמה לאתר על מנת לרכוש מוצרים?

קיימות שתי דרכים לרכישה דרך האתר. האחת, פתיחת חשבון אישי. על מנת להירשם, עליכם ללחוץ על כפתור ההרשמה הנמצא בחלק העליון השמאלי ולמלא פרטים אישיים, כך תוכלו לבצע רכישות עתידיות בקלות ופשטות ואף לצפות בהיסטוריית הרכישות שלכם. כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרים גם ללא הרשמה, כך שלאחר בחירת הפריטים הרצויים, תוכלו למלא את פרטיכם באזור התשלום.

 

איך אדע אם הפריט הרצוי זמין לקנייה דרך האתר?

הפריטים שמופיעים באתר ניתנים לרכישה בכל עת. אם קיים חוסר במלאי, תוכלו לראות זאת בבחירת המידה משום שהמידות החסרות במלאי לא יופיעו.

 

איך אדע אם הפריט קיים במלאי של חנויות הרשת וזמין לרכישה?

שירות הלקוחות שלנו זמין במספר 1-700-70-50-40, שם ישמחו לבדוק עבורך אם הפריט קיים במלאי בסניף הקרוב לביתך.

 

האם קיימת אפשרות לארוז את הפריטים שהוזמנו באריזת מתנה?

בהחלט! בעמוד התשלום, קיים שדה בו תוכלו להוסיף הערות בנוגע למשלוח. בחלון זה תוכלו לציין את רצונכם לארוז את המשלוח כמתנה, כך יצורף למשלוח גם פתק החלפה ומחירי הפריטים לא יצוינו.

 

איך אדע שההזמנה הושלמה והכל תקין?

עם תום ביצוע ההזמנה, תקבלו אישור בצירוף מספר ההזמנה ופרטי המשלוח ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם. במידה ולא קיבלתם את האישור במייל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 072-33-80-333 והעניין ייבדק.

 

האם יש אפשרות להזמין מוצר מהאתר בצורה טלפונית?

בהחלט! בשירות המכירות שבאתר ישמחו לסייע לכם בהזמנה טלפונית.

התקשרו למספר 072-33-80-333.

 

האם יש אפשרות לראות את הרכישות שעשיתי?

הרכישות שביצעתם נשמרות בחשבון האישי שלכם. לכן, ברגע שתתחברו לחשבון, תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות. כדי להתחבר, לחצו על "היכנס" המופיע בחלקו העליון השמאלי של העמוד ומלאו את כתובת המייל שלכם והסיסמא.

 

במידה ויש שינויי בפרטים האישים האם ניתן לשנות?

כן. התחברו לחשבון האישי שלכם דרך חלקו העליון השמאלי של העמוד, לאחר מכן היכנסו לפרטי החשבון וערכו את השינויים בהם אתם מעוניינים.

 

האם אוכל לרכוש גיפט כארד דרך האתר?

כמובן! תוכלו לרכוש גיפט כארד בכל סכום שתרצו. בחלק העליון של העמוד, תוכלו לראות בצד שמאל את כפתור GIFT CARD. לחצו עליו ותוכלו להתחיל בתהליך הרכישה.

 

כיצד אוכל לברר את יתרת הניצול של הגיפט כארד?

ניתן לברר זאת באמצעות שירות הלקוחות בטלפון: 1-700-70-50-40.

 

תשלומים

 

באילו אמצעים ניתן לשלם באתר?

התשלום באתר נעשה באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה לאומי, ויזה כאל, מאסטרקארד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס. כמו כן, ניתן לבצע תשלום גם באמצעות Pay Pal.

מספר התשלומים שניתן לפצל תלוי בסך כל העסקה.

 

האם אוכל לשלם באמצעות גיפט קארד וכרטיס אשראי באותה עסקה?

אין אפשרות לפצל את אמצעי התשלום משום שלא ניתן לממש את כרטיס הגיפט קארד באתר, אלא בסניפי הרשת בלבד.

 

משלוחים

 

האם המשלוח כרוך בתוספת תשלום?

בקנייה מעל 249 ₪, המשלוח חינם עד הבית. במידה ולא הגעתם לסכום זה, עלות המשלוח תהא 24.90 ₪*. המשלוחים מתבצעים על ידי חברת שליחויות ועתידים להגיע אליכם בין 5-7 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

 

*המחיר אינו כולל פריטים בגודל או משקל חריג. עלות ההובלה ו/או הרכבה לפריטים אלה מצוינת במפרט הטכני שבדף המוצר.

 

 

איך אדע מתי צפויה להגיע ההזמנה?

בעמוד המוצר קיים מפרט טכני ובו מצוינים ימי העסקים במסגרתן נעשה המשלוח. כמו כן, כשהמשלוח יצא לכיוונכם, תקבלו התראה בהודעת SMS.

 

החלפות וביטולים

 

האם ניתן להחליף פריט לאחר שכבר קיבלתי אותו?

החלפת פריטים תיעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ובמידה שלא נעשה שימוש במוצרים. כמו כן, על הפריטים להיות באריזתם המקורית בליווי התווית. ההחלפה תתבצע בחנויות הרשת אך לפני כן, התקשרו לשירות הלקוחות שלנו 1700-70-50-40 בכדי לברר כיצד תתקיים החלפה ובאיזה סניף.

 

האם אוכל להחזיר מוצר שנקנה ולקבל עבורו זיכוי מלא?

כן. את הזיכוי ניתן לקבל רק במידה ולא עברו 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, כמו כן, בתנאי שהמוצרים נמצאים באריזתם המקורית בליווי התווית ושלא נעשה בהם שימוש. את הזיכוי ניתן לקבל במעמד החזרת הפריט לחנויות הרשת. החזר כספי על נעליים יינתן עד שני ימי עסקים מרגע קבלת המוצר.

 

האם יש אפשרות לבטל את הזמנה  שבוצעה לפני קבלתה?

את ההזמנה ניתן לבטל באופן מלא או חלקי באמצעות פנייה לשירות הלקוחות במספר 072-33-80-333.

 

האם ניתנת האפשרות לבטל את ההזמנה לאחר שכבר קבלתי אותה?

את ההזמנה ניתן לבטל בתוך 14 ימים ממועד האספקה באמצעות פנייה לשירות הלקוחות במספר 072-33-80-333. לאחר הביטול, ישלח אליכם אישור בהודעת דואר אלקטרוני.

כמו כן, על פי תקנות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר ו\או להחליף הלבשה תחתונה.

 

מה ההטבות שמעניק כרטיס מועדון הלקוחות?

כרטיס מועדון הלקוחות הינו כרטיס אשראי מגה ספורט enjoy. הכרטיס מעניק הטבות והנחות משתלמות בכל סניפי רשת מגה ספורט ובעשרות בתי עסק מתחום הספורט, הבריאות והלייף סטייל.

 

כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות?

הצטרפות למועדון הלקוחות נעשית בכל אחת מחנויות הרשת ובאתר האינטרנט, באמצעות מילוי טופס הצטרפות. ההצטרפות איננה כרוכה בתשלום ומקנה חברות במועדון הלקוחות המעניק לכם מגוון ייחודי של הטבות והנחות משתלמות ברשת מגה ספורט ובמגוון רשתות בתחום הבריאות, הספורט הלייף-סטייל ובתחנות הדלק של סונול.

דמי כרטיס: קיים פטור מלא מדמי כרטיס לשנה. החל מהשנה השנייה, עלות חבר המועדון תהא 12.90 ש"ח לחודש.

 

כיצד ניתן לדעת אם כרטיס המועדון שלי עדיין בתוקף?

את תוקפו של כרטיס המועדון, ניתן לבדוק מול מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 1-700-70-50-40  או שתוכלו לשלוח מייל לכתובת support@megasport.co.il. כמו כן, ניתן לברר את תוקף המועדון בכל אחת מחנויות הרשת.

 

האם האתר בטוח לרכישה ומאובטח?

כמובן. פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ואין אפשרות לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם באתר. העברות של מספרי כרטיסי אשראי מהאתר נעשות באופן מוצפן לפי תקן PCI. אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים על מנת לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו בצורה המיטבית.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לייעץ, לסייע ולענות על כל שאלה.

ניתן לפנות אלינו בטלפון 072-33-80-333 ולכתובת המייל שלנו support@megasport.co.il

 

cms