hot stuff

מוצרים
  1.  Skechers GO Train City מגה ספורט נעלי ספורט גברים
    נעלי ספורט גברים Skechers GO Train City
    Skechers
    As low as 199.00 ₪ 299.90 ₪ Regular Price 299.90 ₪ 299.90 ₪
    Skechers
  2.  Skechers Go Train City מגה ספורט נעלי ספורט גברים
    נעלי ספורט גברים Skechers Go Train City
    Skechers
    As low as 199.00 ₪ 299.90 ₪ Regular Price 299.90 ₪ 299.90 ₪
    Skechers
  3. נעלי ריצה נשים Skechers GOrun Fast - Glimmer מגה ספורט
    נעלי ריצה נשים Skechers GOrun Fast - Glimmer
    Skechers
    As low as 199.00 ₪ 299.90 ₪ Regular Price 299.90 ₪ 299.90 ₪
    Skechers
  4. נעלי ספורט נשים Skechers GoRun Mojo 2.0  מגה ספורט
    נעלי ספורט נשים Skechers GoRun Mojo 2.0
    Skechers
    As low as 199.00 ₪ 299.90 ₪ Regular Price 299.90 ₪ 299.90 ₪
    Skechers
  5. נעלי ספורט נשים Skechers GoRun Mojo 2.0-Arrive מגה ספורט
    נעלי ספורט נשים Skechers GoRun Mojo 2.0
    Skechers
    As low as 199.00 ₪ 299.90 ₪ Regular Price 299.90 ₪ 299.90 ₪
    Skechers
  6.  נעלי סניקרס ילדות Skechers Dyna Lite
    נעלי סניקרס ילדות Skechers Dyna Lite
    Skechers
    As low as 119.92 ₪ 149.90 ₪ Regular Price 149.90 ₪ 149.90 ₪
    Skechers
קטלוג מוצרים רשימת רשימת מוצרים בקטלוג
 
the sport academy

Recent Blog Posts

  • ריצת נפח
    ריצת נפח

    בשנים האחרונות נדמה כי כולם רצים – בין אם מדובר במתחילים או בחובבי ריצה וותיקים שהחלו להתאמן לטובת תחרויות ריצה בארץ ובעולם. טכניקת ריצה נפוצה ובעלת השלכות בריאותיות משמעותיות היא ריצת נפח, שלה יתרונות רבים. מהם ומה חשוב לדעת על סגנון הריצה הזה? הכינו את נעלי הריצה, כי אנחנו מתחילים.

    קראו עוד
  • סוגי ריצה
    סוגי ריצה

    הרבה אנשים רוצים לרוץ כדי לשמור על הבריאות, אבל חשוב לדעת כי יש כמה סוגי ריצה שונים, ולא כל סגנון ריצה מתאים לכולם. כדי לסייע לכם לבחור את סגנון הריצה שהכי מתאים לכם, להלן סקירה של סוגי ריצה שיאפשרו לכם לבצע תהליך מתמיד של שיפור מהירות הריצה וכן ריצה נכונה, בהתאם ליכולת האישית.

    קראו עוד
  • ריצה בגשם – המדריך המלא לרצים הנחושים
    ריצה בגשם – המדריך המלא לרצים הנחושים

    הגשם הוא אחד המכשולים הכי מאתגרים בקרב רצים, ואחד מאלו שגורם לעיתים לוותר על הריצה. אם אתם נוהגים לרוץ גם כשיורד גשם, חשוב להכיר מספר כללים שיכולים לעזור לכם לעבור את הריצה באופן נוח, בטיחותי ואפקטיבי.

    קראו עוד
  • אימון פליאומטרי
    אימון פליאומטרי

    את האימון ניתן לשלב באופן קל ופשוט בשגרת האימונים, באופן פשוט במיוחד: רכשו חבל קפיצה, ובצעו אימונים בעזרתו בחדר הכושר או בחצר הבית. התרגול עצמו הוא בסיסי וכולל קפיצה, נחיתה וחזרה לקרקע. אפשר לשלב מספר אלמנטים שישתלבו היטב בשגרה שלכם: קפיצה באמצעות חבל, קפיצה על מדרגות וחזרה לסקווט, קפיצה ולאחר מכן שכיבת סמיכה ועלייה, קפיצה על הקופסה וחזרה לנחיתה - תרגילים שניתן לבצע בחדר הכושר או אפילו בבית.

    קראו עוד
  • ריצה נכונה: טיפים מנצחים לריצה נכונה
    ריצה נכונה: טיפים מנצחים לריצה נכונה

    ריצה היא פעילות גופנית אירובית המאפשרת לכל אחד ואחת ליצור שינוי אמיתי בחייו, הן מבחינת היבטים של בריאות והן מבחינת שיפור התחושה הכללית. למעשה, המאמץ הכרוך בהנעה של הגוף כתוצאה מהריצה מאפשרת לשפר את תפקוד הלב והריאות לצד אפשרות לשיפור הכושר הגופני, לצד שריפה מוגברת של קלוריות. ניתן לרוץ בכל מקום – החל מחדר כושר ועד לפארק בסמוך למקום המגורים, ולכן מדובר בספורט זמין שכל אחד יכול לבצע בזמן הפנוי שלו. אז מה חשוב לדעת על ריצה נכונה לפני שמתחילים?

    קראו עוד
  • חגים על גלגלים
    חגים על גלגלים

    חגי תשרי, חלים בתקופה שבה מזג האוויר מתחיל להיות יותר נוח, החופשה מבית הספר וזמן האיכות המשפחתי גורמים לנו לשלוף את כלי הרכיבה על גלגלים מהמחסן או לפקוד את החנויות השונות במטרה לרכוש כלי רכיבה או גלישה חדשים. יום כיפור, לא סתם ידוע בכינוי 'חג הגלגלים', זמן בו הורים וילדים מנצלים את הרחובות הריקים לרכיבה עד צאת הצום.

    קראו עוד
בלוג אחרון הודעות בבלוג אחרונה