בלוג

  1. ספורט בהריון

    ספורט בהריון

    מגמת העלייה הנוגעת לשמירה על הכושר, הובילה לא מעט נשים לתהות אם כדאי להן לבצע פעילות גופנית במהלך ההיריון. ובכן, זה בהחלט אפשרי. לפעילות הגופנית במהלך ההיריון יש יתרונות נהדרים. היא מסייעת לחיזוק שרירי רצפת האגן, עשויה למנוע כאבי גב ואפילו עלייה דרסטית במשקל. אך לפני שתירשמי לחדר הכושר או הסטודיו ותתחילי באימונים, חשוב להתייעץ עם רופא הנשים ולקבל ממנו אישור להתאמן.

    Read more »
  2. איך להפוך את מטלות הבית והיום יום שלך לפעילות ספורטיבית

    איך להפוך את מטלות הבית והיום יום שלך לפעילות ספורטיבית

    גם אם אינך ספורטאי מדופלם, בכל יום אתה נמצא בתנועה, מבצע פעילויות ושורף קלוריות. הבעיה היא שאינך יודע את זה, וגם לא יודע כיצד להפוך את מטלות היומיום לפעילות ספורטיבית. מדובר במצב נפוץ מאוד עם פתרון פשוט וקל, שמתחיל בפיתוח טכנולוגי פורץ דרך. אם גם אתה  

    Read more »
  3. ספורט ולמידה

    ספורט ולמידה

    פעילות ספורטיבית אינה מסתכמת בפיתוח כושר גופני ובהנאה. למעשה, היא מערבת תהליכי למידה מעמיקים במישור הפיזי, הנפשי והחברתי, ומהווה כר מצוין לפיתוח כישורי חיים חיוניים. מדוע הולכים ספורט ולמידה יד ביד, וכיצד ניתן להעצים את הקשר ההדוק ביניהם – בכך יעסוק 

    Read more »
  4. איך לפתח מסת שריר?

    איך לפתח מסת שריר?

    התחלתם לאחרונה להתאמן ושמעתם דיבורים על מסת שריר אבל לא בטוחים מהי המשמעות והאם זה רלוונטי עבורכם? הכנו לכם מדריך מקיף! אז מה זו מסת שריר ואיך אפשר להגיע לתוצאות? להלן כמה תשובות שעשויות לעניין אתכם ואת השרירים שלכם

    Read more »
  5. התמקדות בספורט וייחוד זמן לספורט

    התמקדות בספורט וייחוד זמן לספורט

    קל בימינו למצוא זמן לפעילות ספורטיבית, אך קשה מאוד ואף בלתי אפשרי לשמור על בריאות הגוף והנפש בלעדיה. החדשות הטובות הן, שבעזרת תכנון נכון של לוחות הזמנים והכרת האמצעים העומדים לרשותכם, תוכלו בהחלט לשלב פעילות גופנית בחיי היומיום, וליהנות 

    Read more »
  6. ספורט בבית ספר ומחוצה לו

    ספורט בבית ספר ומחוצה לו

    לכאורה, ילדים הינם פעילים מטבעם כך שחיי היומיום שלהם מלווים בתנועה מרובה. ואולם, בעידן הנוכחי הם מבלים שעות רבות בישיבה מול מכשירים אלקטרוניים, מה שמתבטא בעלייה משמעותית בהשמנת יתר ובתחלואות נלוות. על כן, בימינו גוברת חשיבותם של שיעורי חינוך גופני 

    Read more »
  7. הכל אודות הטרמפולינה

    הכל אודות הטרמפולינה

    אם גם אצלכם במשפחה מרבית הפעילות הגופנית נעשית בין הספה, הטלוויזיה והמקרר? אם כך, טרמפולינה עשויה להיות פתרון מצוין שלא ידרוש מכם להתרחק מהבית, יהווה אמצעי לשיפור הבריאות והכושר, וגם מוקד להנאה משותפת. מה זה בכלל טרמפולינה? סביר להניח שאינכם 

    Read more »
  8. ציוד חובה לכל רוכב אופניים

    ציוד חובה לכל רוכב אופניים

    הלכתם על זה, קניתם אופניים חדשים ונוצצים ואתם מוכנים לצאת לדרך… כמעט. בעודכם בחנות בוודאי נתקלתם במבחר אינסופי כמעט של אביזרים לרוכבי אופניים, ותהיתם האם כל הפריטים האלה אכן נחוצים להנאה מהתחביב החדש שלכם או שמא תוכלו להסתדר בלי חלק מהם? 

    Read more »
  9. כיצד לבחור נעלי ריצה

    כיצד לבחור נעלי ריצה

    איכותית. עם זאת, ישנם מספר גורמים אינדיב ואחת מאיתנו שמשפיעים על הצרכים הספציפיים שלנו מהנעל שנרוץ בה. לכן כיום ישנה חלוקה של נעלי הריצה למספר סוגים עיקריים, על מנת.

    Read more »
  10. איך לבחור מסלול ריצה ביתי?

    איך לבחור מסלול ריצה ביתי?

    חובבי הריצה וההליכה הישראלים נאלצים להתמודד בימי הקיץ עם טמפרטורות בלתי אפשריות, ובחלק מהאזורים גם עם לחות מעיקה. למי שמעוניין להמשיך בשגרת אימוני הכושר שלו גם ביולי-אוגוסט הלוהטים מבלי לצאת מהבית, מסלול ריצה או הליכון ביתי יכול להיות פתרון יעיל ומשתלם ביותר. רוצים לדעת איזה הליכון כדאי לקנות? לפניכם כמה מאפיינים של מסלולי ריצה ביתיים שכדאי לשים לב אליהם, ויעזרו לכם להחליט איזה דגם מתאים לכם ביותר ובמה כדאי לכם להשקיע.

    Read more »