בלוג

  1. אימון יתר

    אימון יתר

    את המונח אימון יתר שומעים מתאמנים רבים, אבל לא לגמרי מבינים מה זה אומר ומה המשמעות שלו על המשך האימונים והבריאות הכללית. אימון יתר הוא תופעה שכל ספורטאי, מאמן ומתאמן צריכים להכיר, כולל התסמינים השונים וההשפעה שלה על היכולות. אז מהו אימון יתר – ומה אפשר לעשות?

    Read more »
  2. איך להיפטר מצלוליט?

    איך להיפטר מצלוליט?

    תופעת הצלוליט מוכרת לאנשים רבים, ובעיקר לנשים: מרקם עור גבשושי באזור הירכיים, הישבן או הבטן התחתונה. התופעה היא בגדר מפגע אסתטי בעבור חלק מהאנשים (בעוד שחלקם דווקא מקבלים אותה בברכה), ועל כן הם מחפשים דרכים להיפטר ממנה. חשוב לדעת כי מדובר בתופעה עקשנית שלעתים קשה למצוא לה פתרון אפקטיבי, אבל עדיין יש מה לעשות כדי להקטין את הממדים שלה.

    Read more »
  3. אימון משקל גוף: הכירו את האימון שכולם מדברים עליו

    אימון משקל גוף: הכירו את האימון שכולם מדברים עליו

    אם פעם אימוני הגוף לא היו נחלת הכלל והאימונים המקובלים היו אימוני משקולות או מכשירים, כיום הם פופולריים במיוחד. אחרי שנחשפנו לאימוני הרחוב האהובים במיוחד על כוכבי תוכנית הריאליטי "נינג'ה ישראל", שהביאו לקהל הרחב את האפשרויות הרבות לאימונים, רבים רצו לנסות את אימוני משקל הגוף שיכולים להתבצע בכל מקום ומתאימים כמעט לכולם. לא בטוחים מה זה אומר? במיוחד לזה הכנו לכם מדריך מפורט.

    Read more »
  4. 10 מאכלים דלי קלוריות

    10 מאכלים דלי קלוריות

    הדיאטה המושלמת נשמעת כמו חלום רחוק, אבל אם אתם רוצים להוריד במשקל, להתאמן או פשוט לחיות אורח חיים בריא – יש מאכלים שתוכלו להכניס לתפריט שלכם ללא כל חשש. במאמר הבא נפרט 10 מאכלים בריאים ודלים בקלוריות שיכולים להתאים כמעט לכל אחד ולכל תפריט דיאטה או אימונים, שיעזרו לכם לשמור על המשקל ועל הבריאות. אז מהם המאכלים שתרצו להכניס לתפריט?

    Read more »
  5. איך לבחור מידת נעליים?

    איך לבחור מידת נעליים?

    במקרים רבים אפשר לצפות בפידבק של לקוחות על המוצרים, בין אם באתר עצמו ובין אם ברשתות חברתיות. תוכלו למצוא אנשים אחרים שרכשו את אותן הנעליים והעלו תמונה שלהם כשהם נועלים אותן. תוכלו לשאול שאלות ולוודא האם הנעליים מתאימות למידה שהם ציפו למצוא, והאם יש הבדל מהותי במידות המוצרים באתר לבין המידות הסטנדרטיות והמוכרות.

    Read more »
  6. דרכים להקל על כאבי שרירים אחרי אימון

    דרכים להקל על כאבי שרירים אחרי אימון

    כאבי שרירים אחרי אימון הם תופעה שמוכרת למתאמנים, גם לוותיקים ומקצועיים, וגם למתקדמים או מתחילים. רוב האנשים אפילו מתגאים בכאב ומרגישים שזה מדד לכך שהאימון היה אפקטיבי, אבל חשוב לדעת איך להקל על הכאב, מה אפשר לעשות כשהכאב לא מפסיק ומתי צריך לפנות רופא. הכירו את הכאב שמלווה אתכם אחרי אימון לא פשוט.

    Read more »
  7. החג כבר כאן: שומרים על כושר גם בפסח!

    החג כבר כאן: שומרים על כושר גם בפסח!

    פסח הוא תקופה שבה קל להיגרר לשינוי בשגרה ולשבירת רצף האימונים, אבל זה לא חייב להיות כך. גם בחופשה וגם ביום-יום אפשר למצוא את הדרך לשמור על איזון, לשמר את שגרת האימונים ולהימנע מעלייה במשקל או מירידה ברמת הכושר. לקראת החג הקרב ובמיוחד לאור הביקוש הגבוה לחופשות לאחר שנת הקורונה שעברה עלינו, הכנו לכם טיפים ועצות מועילות לשמירה על הכושר בפסח. מוכנים לצאת לדרך?

    Read more »
  8. שרירים תפוסים אחרי אימון

    שרירים תפוסים אחרי אימון

    במקרים רבים כן, זה בהחלט אומר שהשרירים הופעלו וחוו מאמץ, אך זה לא אומר שאם השרירים לא נתפסו, האימון לא היה מוצלח. חשוב להיות קשובים לגוף, לצד תכנון האימונים בצורה חכמה ומסודרת, ומומלץ לעשות זאת בליווי של איש מקצוע.

    Read more »
  9. איך להוריד שומן בבטן

    איך להוריד שומן בבטן

    השומן הבטני הוא תופעה מוכרת אצל אנשים רבים, ובעיקר אנשים שלא מקפידים על פעילות גופנית באופן קבוע, וצורכים במסגרת התפריט מאכלים לא בריאים. הוא בא לידי ביטוי גם בצורה אסתטית ונראית לעין, וגם בבריאות הכללית לאורך זמן. במאמר הבא נדבר על השומן הבטני ומה אפשר לעשות כדי להיפטר ממנו.

    Read more »
  10. סוגי חימום לפני אימון

    סוגי חימום לפני אימון

    אם אתם מתאמנים, ובעיקר אם אתם כבר זמן רב בתחום הספורט, אתם מכירים את החשיבות הגדולה שיש לחימום לפני אימון. מנגד, יש האומרים שאין צורך בחימום טרם האימון ומעדיפים לדלק על החלק הזה ולהתקדם לעבר עיקר האימון. מי צודק? איזה סוגים של חימום יש? ואיך מבצעים את תרגילי החימום? על כך במאמר הבא.

    Read more »