בלוג

  1. תרגילים לשיפור הגמישות

    תרגילים לשיפור הגמישות

    מעוניינים לשפר את הגמישות שלכם ולהוסיף תרגילים לצורך זה למהלך האימונים שלכם? זו החלטה מצוינת, משום לגמישות חלק חשוב בהבטחת בריאות הגוף ובהצלחת האימונים. בדיוק לשם כך אספנו מספר תרגילים פשוטים לביצוע, שניתן לבצע גם אם אתם מתאמנים וגם אם לא. בואו נתחיל להימתח!

    Read more »
  2. חיים בריאים: כל הסיבות שיגרמו לכם לצאת להליכות

    חיים בריאים: כל הסיבות שיגרמו לכם לצאת להליכות

    הליכה היא אחת הדרכים הקלות והפשוטות ביותר להפעיל את הגוף, לעודד אותו לשרוף קלוריות ולצאת מעט מהבית כדי להתאוורר ולנקות את הראש. אנשים רבים שואלים את עצמם האם הליכה יכולה לתרום לכושר הגופני שלהם ולעזור להם לרדת במשקל, וחשוב לדעת שהליכה בהחלט יכולה לסייע בכך ואפילו לשפר את איכות החיים. לפני שאתם יוצאים לדרך – כדאי להכיר את כל הדגשים החשובים להצלחה.

    Read more »
  3. המדריך לבחירת תרמיל טיולים נוח

    המדריך לבחירת תרמיל טיולים נוח

    מסלולי הליכה וטראקים הם מהחלקים הכי מלהיבים בטיול, כאלו שהחוויות שלהם יישארו אתכם לאורך כל חייכם. אם תרצו להוציא לפועל טיול כזה, צריך להתכונן ולארגן את כל הציוד הדרוש כדי שהטיול יתנהל כמתוכנן. במקרים רבים, מטיילים סוחבים את כל הציוד שלהם על הגב, ולכן התרמיל צריך להיות נוח, מרווח ופרקטי. איך בוחרים את תרמיל הטיולים המתאים?

    Read more »
  4. אימון למבוגרים

    אימון למבוגרים

    אימוני כושר הם מזמן לא רק לצעירים בלבד. אנשים מבוגרים וקשישים עוסקים בכושר ושומרים על אורח חיים בריא, ויש לכך יתרונות רבים: פיתוח סיבולת, שמירה על הבריאות לאורך זמן, חיזוק הגוף ומניעה של היחלשות השרירים, שמירה על אורח חיים בריא, מניעה של פציעות כתוצאה משרירים חלשים, התמודדות עם תסמיני מחלה ועוד. הסוד באימונים למבוגרים או קשישים הוא שגרה קבועה והתאמה של אימוני הכושר אליהם, אבל איך עושים את זה? ומה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

    Read more »
  5. רוצים לרוץ מהר יותר? טיפים ודגשים לשיפור מהירות הריצה

    רוצים לרוץ מהר יותר? טיפים ודגשים לשיפור מהירות הריצה

    רוצים לקיים שגרת אימונים ולהתמיד באימוני ריצה, אבל לא מסוגלים לרוץ למרחקים בקצב קבוע? אין ספק שיש לכל אחד היכולת להצליח, אך ייתכן שכל מה שאתם צריכים כדי להגיע להצלחה הוא מספר טיפים מעשיים שתוכלו לבצע כדי לשפר את היכולות שלכם. אז איך רצים מהר יותר? ואיך משפרים את יכולת הריצה?

    Read more »
  6. אימון אגרוף

    אימון אגרוף

    אגרוף הוא לא רק אקשן בסרטים, אלא ספורט של ממש שאפשר להפוך לדרך חיים ולחלק משגרת אימונים קבועה. מדובר באימון בעצימות גבוהה שיכול להתאים כמעט לכולם, לגברים, נשים, צעירים ואפילו ילדים, כל עוד מבצעים את האימונים נכון ובהדרגה. אז מה חשוב לדעת ולהכיר לפני שעוטים את כפפות האגרוף? ואיך הופכים את האגרוף לחלק משגרת האימונים?

    Read more »
  7. חיטוב ישבן

    חיטוב ישבן

    ברוב היום אנחנו לא מרגישים אותו ובעיקר יושבים עליו, אבל גם על הישבן שלנו צריך לעבוד כדי שייראה חטוב ומוצק, ללא צלוליט, וייכנס לכל זוג מכנסיים. הרצון לחטב את הישבן מוכר בעיקר בקרב נשים, אבל הוא שכיח גם בקרב לא מעט גברים. לא מדובר בפעולה מורכבת כמו שחושבים, ולמעשה אם תעשו את זה נכון, בשילוב של פעילות גופנית ותזונה נכונה – תוכלו להגיע למטרה. אז איך מחטבים את הישבן – ומה חשוב לדעת?

    Read more »
  8. אימון כוח מתפרץ

    אימון כוח מתפרץ

    אימוני כוח מתפרץ הם חלק האופציות שעומדות בפני מתאמנים שרוצים לשפר את היכולות, לחזק את השרירים והסיבולת שלהם. למעשה מדובר באימון יעיל ואפקטיבי, ואם מבצעים אותו נכון, הוא יכול לשפר את הביצועים ולהביא לתוצאות בתוך זמן קצר יחסית. אז מהו בכלל אימון מתפרץ? אילו תרגילים מומלץ לבצע? ומה עוד חשוב לדעת?

    Read more »
  9. אימון יתר

    אימון יתר

    את המונח אימון יתר שומעים מתאמנים רבים, אבל לא לגמרי מבינים מה זה אומר ומה המשמעות שלו על המשך האימונים והבריאות הכללית. אימון יתר הוא תופעה שכל ספורטאי, מאמן ומתאמן צריכים להכיר, כולל התסמינים השונים וההשפעה שלה על היכולות. אז מהו אימון יתר – ומה אפשר לעשות?

    Read more »
  10. איך להיפטר מצלוליט?

    איך להיפטר מצלוליט?

    תופעת הצלוליט מוכרת לאנשים רבים, ובעיקר לנשים: מרקם עור גבשושי באזור הירכיים, הישבן או הבטן התחתונה. התופעה היא בגדר מפגע אסתטי בעבור חלק מהאנשים (בעוד שחלקם דווקא מקבלים אותה בברכה), ועל כן הם מחפשים דרכים להיפטר ממנה. חשוב לדעת כי מדובר בתופעה עקשנית שלעתים קשה למצוא לה פתרון אפקטיבי, אבל עדיין יש מה לעשות כדי להקטין את הממדים שלה.

    Read more »