עיסוק ספורטיבי מומלץ בשל מגוון סיבות. ספורט טוב לנפש ולמצב הרוח, לבריאות ולמערכת החיסון, הוא מסייע להגיע למשקל הרצוי ותורם רבות לביטחון העצמי, הוא מדרבן ומהווה מוקד השראה אישי וכדומה. עם זאת, אנו מבקשים להאיר יתרון נוסף שנוגע לעיסוק ספורטיבי - חיזוק הזוגיות. האומנם? ובכן אם רק נבחן לעומק את ההיבט הזוגי, אתם מהר מאוד עשויים לעשות את אחד משני הדברים הבאים: למצוא בן/ת זוג, או לגרום לבן/ת הזוג לחבור אליכם בפעם הבאה שתצאו להליכה, ריצה, שחייה וכדומה.

סוף סוף זמן איכות - הולכים ביחד

אם נבחן את השגרה של רוב בני הזוג, נמצא שבבוקר עובדים, אחה"צ נמצאים בסידורים (או עם הילדים) ורק בערב באמת נפגשים, וגם אז פשוט אוכלים ביחד ארוחת ערב, או נוחתים על הספה לראות סדרה אהובה, כך שקשה למצוא באמת זמן איכות - קשה להיות האחד עם השנייה ללא הפרעה של מייל או הודעה, ועל כן יציאה להליכה משותפת כה חשובה, היא מאפשרת הן לעסוק בספורט והן להיות ביחד. מבקשים להפיק מהפעילות יותר? תשלבו עצירה במקום יפה, או תרכשו ביחד נעלי הליכה. אפשר תואמות ואפשר סתם לסייע האחד לשנייה בעת הבחירה. 

מחזקים וכובשים יעדים - רצים ביחד

יש משהו בריצה משותפת שהיא מאוד מחברת ואף מובילה להערכה כנה של הצד השני. אז נכון שבעת ריצה יותר קשה להחליף חוויות מהיום שהיה, אך כן ניתן לדרבן ולתמוך האחד בשנייה - פעולה שמאוד מחזקת מערכות יחסים. בנוסף, העובדה ששניים רצים באותו הקצב מעידה על התחשבות, העובדה שיודעים מתי לתת מילה טובה מאוד מעצימה והעובדה שביחד עומדים במשימה קשה מחזקת את בני הזוג ומובילה להבנה שביחד יכולים לכבוש אינספור אתגרים. כמו כן, אומנם לא מדובר בדייט רומנטי, אך כן ניתן להשקיע בהופעה - רכשו נעלי ספורט מקצועיות ובגדים ספורטיביים שמחמיאים לגזרה. מה עוד? אם יש יום הולדת ברקע, יש לכם אחלה של כיוון עבור מתנה - שעון דופק, מד צעדים, או פשוט נעלי ריצה חדשות. 

ביחד ולחוד - מרימים משקולות ביחד

אימוני כוח או הרמת משקולות אלו אימונים שדורשים הרבה כוח רצון והשקעה, אך אם מבצעים את הפעילות ביחד, ניתן לשאוב הרבה מוטיבציה מבן/ת הזוג, ניתן להעמיד אתגרים חדשים ואפילו ניתן להתערב על שטיפת הכלים. כמו כן, זוהי הזדמנות נהדרת לסייע האחד לשנייה, כמובן כל אחד בהתאם למשקל שהוא מסוגל להרים. עוד נחדד שלהבדיל מריצה, פה אין הכרח לשמור על קצב קבוע, ואף אין צורך ששני בני הזוג ישתמשו באותן המשקולות, אלא בהחלט אפשרי שבן הזוג יבחר להרים משקולות צלחת ואילו בת הזוג תבחר להרים משקולות פעמון, משמע זוכים לשלב בין אימון ייחודי לזוגי. 

מחפשים דרבון נוסף?

אם נהיה כנים, אנו קודם כל רוצים להיראות טוב עבור החצי השני שלנו, ועל כן אם רק נתאמן ביחד נוכל להשקיע יותר ואף להטמיע מחויבות. כמו כן, תרגול זוגי אפשרי לנצל עבור מגוון תרגילים שמצריכים שיתוף פעולה, ולו בכדי לחזק את תחושת הביחד ואף את תחושת הביטחון בצד השני. שנדגים? ניתן לתרגל ביחד תרגילי גמישות (יוצר אינטימיות), תרגילי אגרוף (למשל כל פעם מישהו אחר מחזיק את השק), תרגילי אירובי שמצריכים שיתוף פעולה בכדי לייצר קונטרה וכדומה. בנוסף, אין לשכוח שאימון גופני מייצר אנדורפינים, הורמונים שמסייעים לצאת מהאימון עם תחושה טובה, ובמקרה זה עם תחושה זוגית טובה. 

דייט רומנטי מסוג אחר

לרוב הזוגות אין תמיד זמן לצאת לערב רומנטי, אך איכשהו לאימון תמיד נמצא הזמן, ולו כי ניתן להתעמל בגינה ואף פשוט בסלון. מכאן שאם מבצעים את האימון ביחד רצוי להתייחס לכך כאל תחילתו של דייט, כאשר את ההמשך תבצעו ישר לאחר המקלחת, ולו לצד ארוחה קלילה. כמו כן, היו בטוחים שאם רק תתאמנו ביחד, שניכם תעריכו האחד את השנייה הרבה יותר - שווה לנסות, רק אל תהיו תחרותיים מדי.