סייבר מאנדיי

חודש נובמבר הולך ומתקרב לסיומו ולא הספקתם לקנות את מה שרציתם? חדשות טובות: חג הקניות הגדול סייבר מאנדיי עומד ופתח, ואיתו הנחות ומבצעים שווים במיוחד בעסקים רבים ועל מגוון מוצרים. כדי להתכונן ולהיערך ליום זה, ריכזנו עבורכם מידע וכמה טיפים שימושיים ליום זה.

מהו סייבר מאנדיי?

סייבר מאנדיי (Cyber Monday), המכונה בעברית "יום שני המקוון", הוא חג קניות בינלאומי גדול וידוע המתקיים בחודש המכירות נובמבר – נובמבר סייל. ביום זה נהנה קהל הצרכנים ברחבי העולם ממבצעים ומהטבות רבים. משום שמדובר בחג הקניות שחותם את חודש זה, זוהי ההזדמנות האחרונה של קהל הקונים לרכוש מוצרים בהנחות ובמחירים מוזלים. משום שחג זה נוצר ע"י חברות שיווק כדי לעודד קניות ברשת, הוא רלוונטי בעיקר לגאדג'טים, אך תוכלו למצוא ביום זה דילים נוספים במגוון מוצרים.

מתי הסייבר מאנדיי?

הסייבר מאנדיי מתקיים מדי שנה ביום שני בחודש נובמבר, לאחר חג ההודיה בארה"ב. הוא האחרון מבין חגי המכירות הנוספים בחודש זה: שופינג איי אל, יום הרווקים הסיני ובלאק פריידי. השנה, 2022, יחול הסייבר מאנדיי בתאריך 28.11.

5 טיפים לקניה חכמה בסייבר מאנדיי

נכון, מדובר ביום קניות מטורף שתוכלו למצוא בו כמה דילים ממש שווים. עם זאת, חשוב להקפיד על צרכנות נבונה גם בחגי נובמבר, ועל כך מספר טיפים שיכולים לעזור לכם לקנות נכון:

  • פידבקים מישראל – אם אתם מעוניינים לרכוש מוצר מאתר בינלאומי, כדאי שתבררו לפני עם חברים או קונים אחרים איך חווית הקנייה ממנו. כך למשל, האם המשלוחים מגיעים מהר והאם הם אמינים.
  • קופונים – גם אם יש כבר מבצע על מוצר מסוים, כדאי לכם לנסות לחפש קופונים בנוסף, ובכך להוזיל עוד קצת את המחיר שלו.
  • באיזה מטבע לשלם? – רצוי לשלם במטבע המקומי של האתר כדי להימנע מתשלום המרות נוספות. לפיכך, אם אתם קונים למשל באמזון ארה"ב שלמו בדולר, ואם באתר אסוס הבריטי שלמו בפאונד.
  • המחיר הכולל – כשאתם מבצעים הזמנה מאתר, ובעיקר מאתרים מחו"ל, חשוב לבדוק מהו המחיר הכולל. כלומר, מהן העלויות הנלוות למחיר של המוצר/ים שאתם רוכשים באתר. עלויות משלוח וכן עלויות מכס יכולות להיות גבוהות לעיתים, ויש לשים לב לכך.
  • השוואת מחירים – לפני שמתחיל חג הקניות הגדול, הקפידו לבדוק את המחירים של המוצרים שבהם אתם מעוניינים, והשוו אותם למחירים שלאחר ההנחה. כך תוכלו לדעת האם באמת משתלם לקנות את המוצר.

סייבר מאנדיי במגה ספורט

יום המכירות המטורף סייבר מאנדיי מגיע גם למגה ספורט! ביום זה, בפעם האחרונה לחודש נובמבר, נציע לכם הטבות ומבצעים שלא יחזרו על עצמם. שימו לב לעדכונים באתר שלנו והיכנסו בימי הסייבר מאנדיי לראות את ההטבות השוות בקטגוריות נעליים , ביגוד , מכשירי כושר וציוד ספורט  . בכל קטגוריה תמצאו הנחות במוצרים המבוקשים ביותר, מהמותגים המובילים בארץ ובעולם.

סייבר מאנדיי או בלאק פרידיי?

סייבר מאנדיי ובלאק פריידי, כאמור, הם שני ימי מכירות שקרובים מבחינת התאריכים, שבהם קהל הצרכנים נהנה מהנחות כדאיות. בבלאק פריידי יש הנחות רבות על מגוון רחב של מוצרים, אך בעיקר על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. חג זה ידוע בשל ההנחות הגדולות על מוצרים אלו, ולכן הצרכן יכול להיערך מראש ליום זה. בעוד הסייבר מאנדיי החל בשנים האחרונות, הבלאק פריידי נחשב ותיק יותר, וההתגייסות אליו מצד הסוחרים גדולה. עם זאת, שני הימים הם ימי קניות שכדאי לנצל אותם, משום שבשניהם מציעים הנחות שוות במיוחד שלא חוזרות על עצמן במשך השנה.  

מבצעים והנחות בסייבר מאנדיי

בסייבר מאנדיי תיהנו ממבצעים והנחות במגוון קטגוריות: החל ממוצרי חשמל ואלקטרוניקה, דרך ביגוד והנעלה, ועד לצעצועים ומשחקים. חנויות ועסקים רבים ברחבי העולם מציעים ביום זה הנחות על מגוון מוצריהם, וגם בישראל החלו לחגוג את יום זה בשנים האחרונות. תוכלו ליהנות גם ממוצרים בעלי שם עולמי, אך גם מתוצרת כחול לבן של העסקים המקומיים ובכך לחזק אותם.

מהן זכויות הצרכנים בסייבר מאנדיי?

חשוב שתהיו מודעים לזכויות שלכם כצרכנים ביום זה, בדומה לכל יום אחר בשנה, כך לדוגמה:

  • ביטול עסקה – אם אתה מעוניינים לבטל עסקה או להחזיר מוצר מסיבה כלשהי, אתם רשאים לעשות זאת. חשוב לקרוא את מדיניות ההחזרות והביטולים של האתר לפני שאתם מזמינים משהו ממנו, כדי לדעת מה התנאים של העסק והאם זה מתאים לכם.
  • הצגת מידע – העסק מחויב להציג עבורכם את כל המידע החשוב בנוגע למוצר. כך למשל המחיר הנכון והמדויק, מפרט טכני, רכיבים וכדומה.
  • אחריות ושירות – העסק צריך להיות גלוי בנוגע לאחריות ולשירות לאחר מכירת המוצר. כדאי שתבדקו אם מגיעה תעודת אחריות עם המוצר שאותו קניתם ולאיזה שירות אתם זכאים, במיוחד כשמדובר במוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

לסיכום

הסייבר מאנדיי מתקרב ובא, וכדאי לכם להיערך לקראתו כבר מעכשיו. בדקו מחירים, השוו והבינו מה אתם רוצים לרכוש. כמו כן, אל תשכחו שבמגה ספורט אנחנו מסדרים לכם מלא מבצעים והנחות שאסור לכם לפספס על מגוון מוצרים במותגים נחשקים. כל שנשאר הוא לחכות ליום המיוחד ולהתעדכן באתר שלנו. קניה מהנה!