אביזרי ספורט לבית: 7 אביזרים שכל מתאמן צריך

בשנים האחרונות, המודעות לאורח חיים בריא גוברת בקרב רבים מהאוכלוסייה. בעוד שחלק מהאנשים בוחרים לנצל את זמנם הפנוי באימונים בחדר הכושר, ישנם אנשים שזמני העבודה שלהם אינם מסונכרנים עם שעות הפתיחה של חדר הכושר באזור מגוריהם. הפתרון האידאלי עבור מי שאינו מצליח להגיע לאימונים במכון, הוא למעשה לרכוש אביזרי ספורט לבית, ולהתאמן בזמן הנכון ביותר עבורו.

למה אימון ביתי עדיף?

כפי שצוין מעלה, ישנם אנשים שלא מצליחים להגיע לחדר הכושר בשל שעות פתיחה שאינן תואמות לשעות העבודה שלהם, כמו כן, רבים שכן מנויים למכון כושר, לא מגיעים אליו מפאת חוסר מוטיבציה או בגלל תנאי הנסיעה. ובכן אימון ביתי, עשוי לפתור את זה. כשאנחנו מפנים בבית אזור או חדר לאימונים ורוכשים ציוד ספורט איכותי, זה מעניק לנו מוטיבציה להשתמש בו. כמו כן, אין צורך בנסיעות ארוכות מאחר וכל הציוד הדרוש לנו נמצא בביתנו. מעבר לזה, תוכלו להתאמן בשעות שנוחות לכם ובימים המועדפים עליכם.

חשוב לציין כי יש להקפיד על ביצוע נכון של תרגילי הכושר השונים (בייחוד אם תבצעו תרגילי כוח). תוכלו לעשות זאת באמצעות ליווי של מאמן אישי. קבעו עם מאמן באזור מגוריכם לכמה פגישות בודדות, ובקשו ממנו ללמד אתכם כיצד לבצע את התרגיל באופן מדויק. לאחר שהמידע יהיה ברשותכם, תוכלו להתאמן לבד בזמן האופטימלי עבורכם.

אילו אביזרי ספורט כדאי לרכוש לבית?

הליכון 

רכישת הליכון עשויה להיות מועילה במיוחד, הן עבור הליכות והן עבור ריצות. ההליכון מאפשר אימוני אירובי, לרבות שיפור סיבולת לב-ריאה. רצוי לרכוש מכשיר המכיל בולמי זעזועים, זאת בכדי להימנע מנזקים במפרקי הגוף. יתרה מזאת, העדיפו הליכון עם מסילה עבה ומנגנון חשמלי לשינוי השיפוע, כך תוכלו לייעל את האימון. אגב, אם אתם רוצים לנצל את זמנכם היטב, תוכלו לצפות בסדרה האהובה עליכם תוך כדי האימון.

אופני כושר 

אימון באמצעות אופניי כושר מפעיל את שרירי הרגליים, כמו גם את שרירי הבטן והגב. מדובר באימון אירובי (בעצימות נמוכה אמנם), שעשוי לשפר את סיבולת לב-ריאה ולסייע לחיטוב הגוף. מתוך מגוון סוגי אופני הכושר הקיימים, בחרו את הסוג המתאים לכם ביותר תוך התחשבות בקריטריונים כמו גודל המכשיר, סוג המושב, סוגי ההתנגדות, מכשיר עם פעולה כפולה וכו'.

שק אגרוף 

שק אגרוף, הוא דרך נהדרת להתאמן ולהפיג מתחים בו זמנית. ניתן לרכוש שק אגרוף עומד או תלוי ואף רצוי להצטייד בכפפות ייעודיות לאגרוף. ההמלצה הרווחת היא לרכוש שק אגרוף שמשקלו הנו חצי ממשקל המתאמן, אלא אם אתם בעלי ניסיון באגרוף או נוטים לתת מכות עוצמתיות.

מולטי טריינר 

מכשיר המולטי טריינר, יאפשר לכם לעבוד על כמה אזורים בגוף. הוא מתאים למי שמעוניין לגוון בין התרגילים השונים. למכשיר יש כמה תחנות עבודה כמו דחיקת חזה, פרפר, כפיפות ופשיטות רגליים, רצועות בטן וכתפיים, פולי עליון\תחתון, בטן תחתונה ועוד.

סטפר

מכשיר הסטפר מעולה עבור אימונים אירוביים כשניתן לשנות את דרגות הקושי בקלות ולבצע אימון אפקטיבי ויעיל. מאחר והסטפר מגיע עם צג דיגיטלי, ניתן לעקוב אחר כמות הקלוריות שנשרפה, מספר הצעדים וקצב הפעילות.

מזרן

 מומלץ לרכוש מזרן איכותי בכדי לבצע תרגילים שונים בנוחות תוך הגנה על הגב. באמצעות המזרן תוכלו לבצע מגוון רחב של תרגילים, לרבות כפיפות בטן, תרגילי פילאטיס ועוד.

משקולות 

משקולות במשקלים שונים יסייעו לכם לחזק את שרירי הגוף ולייעל את תרגילי הכושר השונים. ניתן לרכוש כמה סוגי משקולות במשקלים שונים, כך תוכלו להתאים כל משקולת לתרגיל הרלוונטי.

על מנת ליצור בביתכם סביבת אימונים אופטימלית, הצטיידו במכשירים הנחוצים לכם, עמם תוכלו להתאמן ולשפר את הכושר הגופני. מוטב להתייעץ עם מאמן על מנת להבין מהם התרגילים הרלוונטיים ביותר עבורכם, כך תוכלו לרכוש את אביזרי הספורט האידאליים. אם תתמידו באימונים הביתיים ותשלבו בתפריט היומי שלכם מאכלים מזינים, תוכלו לראות תוצאות בהקדם. אין ספק שאימון ביתי יעניק לכם יתרונות רבים ויאפשר לכם להתאמן בזמנים נוחים כמו גם לנצל את זמנכם הפנוי ביעילות.