איך לשמור על הכושר בחורף

החורף כבר כאן, גם כן, אם יש פחות גשמים, הטרטורות בהחלט כבר צנחו, כך שלא רק מקדים יותר מוקדם, אלא גם הרבה פחות מתחיל להוריד שכבה ולצאת החוצה לקור ולהתחיל בפעילות ספורטיבית. ראוי לזכור שני דברים: אין אפשרות לטבורורה שבחוץ למנוע מכם לשמור על ההישגים הספורטיביים שאליהם הגעתם במאמץ רב, ורצוי לזכור שדווקא בחורף יש נטייה להשמין. מכאן אין שום שאלה - גם בחורף חשוב לספר בספורט, אבל מומלץ להתאים את המספרים ואת התנאים.

נשארים בבית

אין ויכוח - אכן קשה לצאת מהבית בחורף היה יש לשקול את החלופה ההפוכה, להביא את העדכון הכושר אליכם הביתה. אני לא יכול לקבל מכשיר כושר אחד ולשלב תרגילי אימון שיש לי מצריכים דבר. אז באיזה מכשיר בוחרים? ראשית יש להבין אלה איברים מבקשים לחזק ולאלו תרגילים יותר מתחברים. להלן הסבר אודות מכשירי אימון שעשויים להיות רלוונטיים גם עבורכם:

סטפר  -  סטפר  הנו את המכשיר כושר קטן ממדים שמסייע לחזק המחטב את שרירי הרגליים, הישבן, הידיים והבטן. המכשיר מתאים להם למתאמנים מתקדמים לקרוא למתאמנים מתחילים, ולו כיוון שהוא עשה את דרגת הכושר הרצויה. כמו כן, המחיר שלו נחשב זניח וקיימים שונים. כך למשל קיימים כאלו עם ידיות וכאלו עם צג דיגיטלי שמסייע לנטר נתונים חיוניים. כמו כן, יש סופר סטפר שמשלב תנועות צדדיות עם תנועות גובה, וזאת באמצעות שינוי מקומו של פין בודד.

 

ספת כושר  -  ספת כושר  מתאימה לכל מי שמבקש האירוק בפעילות שכוללת כפיפות בטן, עבודה עם מוט וכמובן עבודה עם משקולות. בקהמות, הן בבגדינת הפרט, גודל ותקציב, האור במידת אלמנטים פרקטיים, קרי המצבים שאליהם הספה יודעת להתמודד, הזיוות שאלין היא יודעת להגיע (גם ישיבה חשמלית)

 

אופני כושר  -  אופני כושר  עדיפים על פני ריצפה לאנשים שיש להם בעיות במפרקים, וזאת כי זה ריצה, רכיבה שם מפעילה עומס על הגב באטון והברכיים. לקראת בחירה רצוי לבחון מה כוללת התצוגה, עד כמה נוח המושב, האם קיימים חיישנים שמסייעים למדוד דופק ישירות מכפות הידיים, האם

 

אליפטיקל  -  אליפטיקל  עונה על היעד שרבים מחפשים - מסייע לשרוף כמה. יותר שומנים במינימום זמן בנוסף, באמצעות המכשיר יכול לעבוד על הקואורדינציה ונמנעים זעזועים מיותרים מכף הרגל. בעת בחירת המכשיר רצוי להתייחס לאפקט של גלגל התנופה, לנתונים שמציע לוח התצוגה, לתוכניות העבודה, לעיצוב הארגונומי ולתוספות מסייעות, קרי חיישנים שמודדים דופק ישירות מכפות הידיים.

 

הליכון  - לריצה על  הליכון  יש לא מעט יתרונות, לעומת ריצה סטנדרטית בחוץ. ראשית זוכים לשלוט בשלל המשתנים, קרי מזג אוויר ותנאי הדרך, ושנית יש פחות הסודות דעת, כך יכול לקבוע מהירות רצויה ולדבוק בה. בנוסף, ריצה על הליכון יותר טובה עבור המפרקים והסיכוי להיפצע קטן באופן משמעותי. תמיד כן אפשר תמיד לרוץ מול סדרה אהובה, כך מבלי ששמים לב גומאים מרחקים יותר ארוכים. בעת בחירה התמקדו לכתוב מקום, במנוע, הכי המקסימלית, בנתוני התצוגה, בתוכניות העבודה המובנות, ברוחב המסילה, בסוג האחריות ובשלל התוספות שמוצעות.

טיפ לדרך

כל המכשירים שהצגנו נהדרים עבור אימון ביתי, כאשר מספיק לראות כמה סרטונים ביוטיוב בכדי לקבל את הכוונה עבור סטים מומחים.