אין ספק שטורניר כמו טורניר היורו בצרפת מהווה את אחת מחגיגות הכדורגל הגדולות בעולם, כשהוא שני רק לטורניר המונדיאל המתרחש גם הוא אחת לארבע השנים.
אוהדי כדורגל רבים חשים אכזבה עצומה מכך שלא טסו לראות המשחקים בצרפת הקרובה יחסית, וכדי להתגבר על החסך, הם בוחרים שלא להפסיד אף משחק שמשודר בטלוויזיה, ובמקביל, יוצאים לרכוש מוצרים הקשורים ביורו כדי להרגיש את החוויה מקרוב.
בכדי להבין את מימדי הטירוף, הגענו לסניף מגה ספורט בחולון, שם נפתחה מחלקה מיוחדת למוצרי היורו. מנהל הסניף נאור שוויג ניסה לעשות סדר: "קשה להגיד שיש נבחרת מועדפת לאורך השנים מבחינת מוצרי הביגוד המבוקשים. בטורניר אחד החולצות של גרמניה מככבות ובטורניר אחר החולצות של אלופת אירופה הנוכחית - ספרד".
על הנאמנות לנבחרת זו או אחרת הוסיף: "נבחרת זה לא כמו קבוצה שהיא כמו משפחה - אם בחרת זה לכל החיים, אלא משהו דינאמי יותר. יש לא מעט אוהדי ספורט שמחליפים את הנבחרת אותה הם אוהדים, והדבר בא לידי ביטוי גם בביקוש למוצרים".
בחנויות ניתן גם למצוא רפליקות של כדור היורו של אדידס: "בסניפים ניתן לרכוש כדור הזהה לכדור עמו משחקים ביורו, ובמקביל גם כדורי מיני עבור ילדים קטנים או עבור האווירה בבית או במשרד"
שוויג סיכם את הביקוש הרב למוצרי היורו בסניפים: "אין ספק כי אווירת הקנייה מביאה את האוהדים הכי קרוב לצרפת שהם יכולים להיות, כל עוד הם לא טסו לשם כמובן".